Nutriwhite Shaklee, Kulit Cerah Cantik Berseri

Bukan tak pernah cuba skin care lain.
Dah macam-macam cuba...

Nutriwhite ni cukup serasi dengan saya.
Anda pun teringin nak cuba?
Nak tahu tak apa yang wajib anda beli for newbie? Satu Set Nutriwhite Skin Care ni, hihi


Ala, kalau budget gitu?
Deep foaming cleanser Shaklee. Teksturnya halus, membersih jauh ke dalam pori-pori wajahmu yang mulus itu.

Yang mana satu paling saya suka? SEMUA. Satu set😁😁😁

Cara jaga kulit wajah saya mudah sahaja, pastikan muka bersih sebelum tidur. Walaupun saya tak guna make-up sebab saya kerja dari rumah, saya pastikan wajah bersih dari segala kotoran dengan menggunakan Make-up Remover Nutriwhite. Yang bestnya guna make up remover ni, segala blackhead dengan whitehead pun dia buang. Best ke best?

Yang penting tiada bahan kimia yang merbahaya macam merkuri, paraben, dan apa jugalah yang mengancam nyawa. Eh motto Shaklee kan gitu, Always safe, always works, always natural.










Khairani Bahaudin
Meh la order Nutriwhite👸 0196154956

0 comments:

Post a Comment